poniedziałek, 13 czerwca 2016

FOR THE SON OF CZENREZIG

Takie tam nieważne marzenia.....
Karmapa i Klaudik Gdańsk 13.07.2009
So very special day for me..... One of the most happy in my entire life....

Czy to co poniżej jest napisane na tej karteczce ? :) :) :) Kto zgadnie??? Nikt nie zgadnie :) To cudowna Tajemnica :) hahaha :)

Łódź twoja niech przypłynie
Za sobą mosty spal
Zawsze, gdy jesteś przy mnie
Coś się ważnego musi stać

Spuść na mnie psy z uwięzi
Rozpuść włosy, gdy dmie wiatr
Ty tajemnicą zawsze będziesz
Choć pełen ciebie jest mój świat

Rozmowy toczą się co noc
Jak nam wypada żyć
Lecz, kiedy cię przytulę, to
Pamiętać już, nie chcemy nic

Łódź twoja niech przypłynie
Za sobą mosty spal
Zawsze, gdy jesteś przy mnie
Cóż się ważnego musi stać

W twych oczach widzę smutku łzę
Bo wiesz że czas, by przestać śnić
Za chwilę spalę skrzydła twe
Gdy właśnie ty, ty w niebo chcesz się wzbić

Łódź twoja niech przypłynie
Za sobą mosty spal
Zawsze, gdy jesteś przy mnie
Coś się ważnego musi stać

Spuść na mnie psy z uwięzi
Rozpuść włosy, gdy dmie wiatr
Ty tajemnicą zawsze będziesz
Choć pełen ciebie jest mój świat

Łódź twoja niech przypłynie
Za sobą mosty spal
Zawsze gdy jesteś przy mnie
Coś się ważnego musi stać 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz