sobota, 28 listopada 2015

28.11.2015

Od dziś piszę bloga. Nazywam się Klaudia Żerebiec. Urodziłam się 13.06.1967 roku w Elblągu. Od 2000 roku jestem właścicielką firmy Friends Aviv Studio, która zajmuje się prowadzeniem wynajmu kwater Willa Letnia w Krynicy Morskiej, sprzedażą odzieży angielskiej Vintage pod nazwą London Vintage na Allegro, sprzedażą obrazków i obrazów do wnętrz inspirowanych Skandynawią. Obrazy zawierają cytaty. Czasem śmieszne, czasem kontrowersyjne, czasem bardzo prywatne, czasem filozoficzne, czasem są to po prostu słowa znanych ludzi, lub powiedzonka. Można je obejrzeć i kupić na stronie sprzedawcy Scandiliving na Allegro i Dawanda. Ale dopiero po 13 grudnia 2015.

W 2012 roku uczestniczyłam w produkcji filmu dokumentalnego Wintertour w reżyserii Lesława Dobruckiego.
W 2015 dokończyłam pisaną 5 lat książkę pod tytułem „Etyka buddyzmu i jej recepcja we współczesnej cywilizacji”. Książka będzie dostępna za jakiś czas na razie czytają ją wydawnictwa.
Jeśli chodzi o moje wykształcenie to w roku 1998 skończyłam Orientalistykę na Uniwersytecie Warszawskim, a w 2010 Produkcje Filmową i Telewizyjną w Warszawie. Studiowałam też Architekturę Wnętrz na ASP w Gdańsku oraz Judaistykę podyplomowo na Uniwersytecie Warszawskim.

Nie mam dzieci. Jestem w trakcie leczenia ciężkiej choroby wrodzonej. Wybieram się do USA żeby tam dać szansę sobie na wyleczenie i normalne życie. Mam profil na FB i liczne strony internetowe, jak poszukacie to znajdziecie całą resztę. Jestem prawdziwa.

To ja...Witajcie....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz